من چند سال گذشته در تبلیغات فیس بوک وسواس داشتم. احتمالاً ضرری ندارد که اولین کارآزمایی آزمایشی که انجام دادیم ، از هر بودجه ۰٫۰۴ دلاری عالی با هر بودجه ۱۰ دلاری درآمد کسب کند.

دلار

با توجه به این موضوع ، من قصد دارم ۱۰ بزرگترین سؤال را که از زمان شروع یادگیری فیس بوک آگهی های فیس بوک برای من گریبانگیر شده اند ، به اشتراک بگذارم تا به شما کمک کنم از برخی اشتباهات مشابه جلوگیری کنید.

# ۱ – تصویر تبلیغ شما باید حاوی کمتر از ۲۰٪ متن باشد.
# ۲ – تقسیم مدل های پیشنهاد خود را بین CPC ، CPM و Engagement انجام دهید.
# ۳ – گزینه های هدف گذاری از هر دو اپراتورهای AND و OR استفاده می شود.
# ۴ – انتخاب مکان لزوماً به معنای افرادی نیست که در آنجا زندگی می کنند.
# ۵ – اطلاعات شخص ثالث فیس بوک فراتر از چیزهایی است که فکر می کنید فیس بوک در مورد شما می داند.
# ۶ – برای دسترسی به مدیریت تبلیغات فیس بوک ، ۴ روش وجود دارد که میزان دشواری آن متفاوت است.
# ۷ – ترجیح می دهید دسک تاپ را از طریق موبایل ترجیح دهید ، اما ابتدا تحقیقات خود را انجام دهید.

موبایل

# ۸ – پیکسل های خود را مستقیماً قبل از شروع تبلیغات اجرا کنید.
# ۹ – خلاقیت خود را بخش بندی کنید!

خلاقیت

شماره ۱۰۱ – اکنون از کنوانسیونهای نامگذاری خوب استفاده کنید.

نکات خود را برای یادگیری تبلیغات فیس بوک در نظرات اضافه کنید

اگر یک دلیل رایج ترین دلیل رد تبلیغات من وجود دارد ، به این دلیل است که فراموش می کنم پوشش متن را بر روی تصاویر برای پست های ارگانیک حمایت شده ام بررسی کنید.

این که آیا شما در حال ارسال پیامهای ارگانیک در فیس بوک در صفحه خود هستید یا تبلیغات خالص را اجرا می کنید ، Facebook در مورد میزان نوشتاری که می توانید در داخل آگهی تبلیغاتی خود نمایش دهید بسیار جالب است.

این روش فیس بوک برای اطمینان از اینکه تصاویر تبلیغاتی شما در تماسهای غیرعادی از عمل ، آرم های اندازه بزرگ و سایر عناصر بیش از حد تجاری پوشانده نشده است.

صفحه رسمی ۲۰٪ رسمی: https://www.facebook.com/business/help/468870969814641

فیس بوک ابزاری برای بررسی میزان تصویر شما در متن پوشانده شده است ، که می توانید برای https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay برای خودتان آزمایش کنید. هنگامی که بعد از بارگذاری تصویر خود روی سلول های شبکه ای که حاوی متن هستند کلیک می کنید ، می توانید درصد تصویری که حاوی متن است را مشاهده کنید.

در اینجا نمونه ای از دو تغییر تصویر وجود دارد که می توانید آزمایش کنید ، اما فقط گزینه سمت راست در یک کمپین قابل استفاده است:

وقتی گرافیک رسانه های اجتماعی ایجاد می کنیم ، یک شبکه شفاف به عنوان یک فایل PNG ذخیره می کنیم که در لایه ای از تصویری که روی آن کار می کنیم ، می چسبانیم. می توانید تصویر زیر را کپی و جایگذاری کنید ، یا قالب های Illustrator ، InDesign ، Powerpoint و Photoshop را از وبلاگ ما بارگیری کنید: تبلیغات فیس بوک ۲۰٪ الگوهای شبکه متن.

فیس بوک چند روش مختلف برای ساختن مدل پیشنهادات خود ارائه می دهد ، که پایه ای برای نحوه قبض شما است. به عنوان مثال ، در اینجا مدل های پیشنهاد برای پست ارگانیک حمایت شده موجود است:

در تجربه من ، بهترین مدل برای همه وجود ندارد. به عنوان مثال ، اگر من یک مطلب واقعاً جالب بگذارم و هدفم کلیک کردن است ، من می توانم با استفاده از مناقصه CPM بهترین نتیجه را بدست آورم که CPC بسیار کمتری نسبت به استفاده از مناقصه CPC به من می دهد. با این حال ، اگر یک مطلب تا حدی خسته کننده داشته باشم و هدف من کلیک باشد ، شاید بهتر باشم فقط با پرداخت مناقصه با پرداخت CPC هزینه های پرداخت را بپردازم ، زیرا برای تولید همان مقدار کلیک به برداشت های بیشتری نیاز خواهید داشت. هر موقعیتی متفاوت است ، بنابراین مانند سایر موارد در PPC ، باید خودتان تست تست را انجام دهید.

گزینه های مختلفی برای تبلیغات فیس بوک در دسترس است – این همان جایی است که قدرت تبلیغات فیس بوک از آن به وجود می آید. اگر می خواهید همه گزینه های موجود را ببینید ، ما یک راهنمای عظیم هدفمند فیس بوک را برای شما جمع آوری کرده ایم.

اما ، گاهی اوقات گزینه های هدف گذاری به روشی که شما انجام می دهند عمل نمی کنندفکر می کنم آنها عمل می کنند ، و وقتی من این پست را می نویسم تغییر می کنند.

متداول ترین خطای هدفمندی که من وقتی کسی اولین آگهی Facebook خود را اجرا می کند فکر می کند که وقتی شما ۲ علاقه را هدف قرار دهید ، فقط به افرادی خواهید رسید که هر دو موضوع را دوست دارند.

از نظر تاریخی ، هدف قرار دادن این نوع همپوشانی دشوار است و قابلیت های فیس بوک فقط به شما امکان می دهد کاربرانی را که دوست دارند موضوع ۱ یا مبحث ۲ باشد ، هدف قرار دهید ، اما موضوع ۱ و مبحث ۲ نیست.

نحوه عملکرد هدفگذاری فیس بوک برای چند سال گذشته آورده شده است:

از اکتبر سال ۲۰۱۵ ، فیس بوک در حال آزمایش ویژگی جدیدی با عنوان تفصیلی هدف گذاری است که این کار را انجام نمی دهد؟

در اینجا تصویری از چگونگی تنظیم هدفگذاری تبلیغ موجود ارائه شده است:

من کمی در فتوشاپ ویرایش کرده ام تا همه ویژگی های شما را در یک تصویر صفحه به شما نشان دهم. نقاط دارای کد رنگی به شما نشان می دهند که گزینه های هدف گذاری قدیمی در بخش جدید Targeting Detective (نشانگرهای جدید) نشان داده می شوند ، و برجسته زرد ، دو گزینه هدفمندی دقیق را به شما باریک نشان می دهد یا مخاطب را حذف می کنید.

بیایید بگوییم که شما می خواهید افرادی را که در شهر نیویورک زندگی می کنند هدف قرار دهید. ممکن است “نیویورک سیتی” را در کادر مکان ها تایپ کنید ، آن را در شعاع پیش فرض ۲۵ مایلی بگذارید و حرکت کنید.

اکنون به آن نگاه کن؟ خوب ، اگر روی آن پایین کلیک کنید ، می فهمید که هدف گذاری مکان های فیس بوک به صورت دانه ای بیشتری به دست می آید:

به عنوان نمونه ، شعاع ۲۵ مایلی برای شهر نیویورک ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ عضو مخاطب را برای “ همه در این مکان ، ” نشان می دهد اما فقط ۹،۵۰۰،۰۰۰ عضو مخاطب برای “ افرادی که در این مکان زندگی می کنند” است. / em> “این ۵٪ از مخاطبان پیش فرض است که اگر فقط سعی در دستیابی به ساکنین دارید ، بی ارتباط است – این بدان معنی است که می توانستید ۵٪ از بودجه تبلیغ خود را هدر دهید.

خرید یک ماشین جدید؟ آیا تا به حال درآمد خانوار خود را در حین بررسی وارد کنید؟ تمایل به خرید وسایل گران قیمت آنلاین دارید؟

قیمت

شرکت هایی مانند Acxiom این داده ها را از تعداد زیادی وب سایت جمع آوری می کنند و آن را به شرکت هایی مانند فیس بوک به عنوان “تقویت داده” می فروشند تا فیس بوک بتواند گزینه های هدفگذاری بهتری را برای ما ، تبلیغ کنندگان ارائه دهد. اگر من از کارهای جالب اینقدر به من هیجان زده نمی شدم که به من اجازه می دادم به عنوان یک تبلیغ کننده انجام دهم ، ممکن است من را به عنوان یک مصرف کننده نگران کند.

A – تقویت پست

اولین موردی است که بیشتر صاحبان مشاغل کوچک مشاهده می کنند – دکمه Boost Post. در گذشته ، استفاده از دکمه Boost Post به طور کلی گران قیمت بود و بسیار شبیه Adwords Express ، برای کنترل محدود و قیمت بالاتر سادگی تجارت می کردید. من چند سال از دکمه Boost Post استفاده نکرده ام ، که دیگر ممکن است اینگونه نباشد ، اما فارغ از این ، من به شما پیشنهاد می کنم که به جای آن ، ۳۰ دقیقه دیگر را یاد بگیرید.

B – مدیر تبلیغ فیس بوک

دوم ویرایشگر تبلیغات معمولی است. این رابط کاربری کاملاً ساده برای شروع استفاده است و کنترل زیادی را در مورد تبلیغات ارائه می دهد که ممکن است مدتی در آن اجرا شوید. اگر شما فقط یک تبلیغ کننده گاه به گاه فیس بوک هستید ، این بهترین ترکیب از قیمت ، کارکرد و سهولت استفاده را ارائه می دهد.

C – ویرایشگر قدرت فیس بوک

سومین و پیشرفته ترین ، ویرایشگر برق است. ویرایشگر قدرت فیس بوک گزینه مناسبی برای تبلیغ کنندگان سطح Facebook در سطح مبتدی نیست و برای شروع کار نیاز به آموزش خاصی دارد.

با این حال ، برای کسانی که مایل به یادگیری نحوه استفاده از آن هستند ، تعدادی ویژگی ویرایشگر Power وجود دارد که در ویرایشگر معمولی در دسترس نیست (مانند واردات / صادرات ، بنابراین می توانید کمپین ها را در یک صفحه گسترده ویرایش کنید) ، و کاربران ویرایشگر برق معمولاً جدید را مشاهده می کنند. ویژگی های تبلیغاتی ماه ها قبل از مدیر عادی تبلیغات ، مانند تبلیغات اینستاگرام و تبلیغات محصولات است.

D – API تبلیغات فیس بوک و ابزارهای مدیریت تبلیغات فیس بوک

سطح چهارم دسترسی به آگهی های فیس بوک از طریق API تبلیغات آنها خواهد بود. من این را برچسب پیشرفته ای قرار ندادم زیرا معتقدم بیشتر تبلیغ کننده هایی که از API استفاده می کنند ، به جای اینکه به خود API وصل شوند ، از ابزارهای شخص ثالث مانند آنچه در فهرست مشاغل فیس بوک یافت می شوند ، استفاده می کنند. همانند Power Power Editor ، کاربران API معمولاً عملکردهای پیشرفته ای را زودتر از کاربران ویرایشگر تبلیغاتی معمولی دارند. ممکن است مزایای دیگری نیز وجود داشته باشد که من از آنها آگاه نیستم ، بنابراین لطفاً با ذکر این موارد در نظرات خود را آزاد کنید.

حتی در اولین دوره بازاریابی موبایل که در آن زندگی می کنیم ، ممکن است تعجب کنید که ۴۴٪ از کاربران فیس بوک زیر ۳۵ سال فقط از دستگاه های تلفن همراه به فیس بوک دسترسی دارند. درست است – رومیزی یا لپ تاپ های صفر در ۳۰ روز گذشته.

صرف نظر از سن و جمعیتی که مخاطبی را هدف قرار می دهید ، تصور نکنید که آنها از طریق لپ تاپ فیس بوک اسکن می شوند فقط به این دلیل که تمام روز در حال ویرایش تبلیغات هستید در لپ تاپ.

اکثریت قریب به اتفاق کاربران فیس بوک در برنامه های تلفن همراه قرار دارند و بسیاری از مجموعه های تبلیغاتی شما ممکن است هیچ وقت از طرف کاربران دسک تاپ کلیک نکنند.

فیس بوک عملکردهای متنوعی را ارائه می دهد که نیاز به پیکسل ردیابی برای اضافه شدن به وب سایت شما دارد. متداول ترین نمونه ها عبارتند از: ساختن مخاطبان شخصی برای بازپرداخت کاربرانی که به وب سایت شما مراجعه کرده اند ، ردیابی تبدیل کاربرانی که تبلیغات فیس بوک شما را مشاهده کرده اند ، و حتی استفاده از پیکسل های تبدیل برای متوقف کردن نمایش تبلیغات به کاربرانی که قبلاً تبدیل شده اند.

به تازگی ، فیس بوک “یک پیکسل را منتشر کرده است تا همه آنها را حاکم کند” به سادگی Facebook Pixel نامیده می شود ، اما ما همیشه خیلی خوش شانس نبودیم ، و هنوز هم برخی پیکسل های یک منظوره در ویرایشگر وجود دارد که می توانید علامت گذاری آنها به عنوان علامت گذاری شود “(قدیمی ) ” اطمینان حاصل کنید که نسخه جدید را که چند منظوره است و سریعتر بارگذاری می شود ، نصب کرده و مراحل ارتقاء هر پیکسل قدیمی را که در حال حاضر روی سایت خود نصب کرده اید ، طی کنید.

اطمینان حاصل کنید که تصاویر خلاقانه و کپی کاملاً مورد توجه مخاطبان شما قرار گرفته است. به جای هدف قرار دادن مخاطبی از ۲،۰۰۰،۰۰۰ نفر ، راهی پیدا کنید تا آنها را به گروه های کوچکتر و خاص تری تقسیم کنید و به آنها کپی و گرافیکی سفارشی را نشان دهید که برای آنها جذاب باشد.

برای مثال ، بگذارید بگوییم شما در بازار کالاهای ورزشی تبلیغ می کنید و بیشترین مخاطبان شما دونده و دوچرخه سوار هستند. یک رویکرد نشان دادن عکاسی ورزشی عمومی در فضای باز به هر دو گروه خواهد بود. اما ، در تجربه من ، احتمالاً با اجرای تبلیغات جداگانه با عکاسی از محصول که هر گروه را به صورت جداگانه برجسته می کند ، شانس بیشتری خواهید داشت.

ورزش

در ابتدا ، استفاده از اسامی عمومی که فیس بوک برای کمپین ها ، مخاطبان و گروه های دیگر ایجاد می کند ، آسان است. اما ، چند سال به جلو بروید (و چند مدیر تبلیغ جدید یا کارمندان آژانس) و همه چیز کمی گیج کننده خواهد بود.

بهترین روشها این است که هم اکنون همایش نامگذاری را شروع کنید. در اینجا مثالی از چگونگی تنظیم کنوانسیون های نامگذاری برای نمایندگی های اتومبیل سازی برای پوشش کمپین ها ، مجموعه های تبلیغاتی و مخاطبان ارائه شده است:

منوی کمپین در حال نمایش مشتری های متعدد:

نحو:

     

  • “نام مشتری – سال – ماه – نام کمپین”

نمونه های کمپین:

     

  • “فروش خودکار Acme – 2015-10 – Faتبلیغ تبلیغات درایو تست فوتبال
  •  

  • “فروش خودکار Acme – 2015-11 – خیرخواهی در ماه نوامبر / دادن آگاهی”

تنظیم تبلیغات در یک کمپین:

نحو:

( توجه: این بین کمپین ها بسیار متفاوت خواهد بود – مهم این است که آن را برای تیم و مشتریان خود سفارشی سازی و استاندارد سازی کنید. )

     

  • “عنوان کمپین – اصلاح کننده ۱ (به عنوان مثال تبلیغات) – اصلاح کننده ۲ (به عنوان مثال مکان)”

مثالهای تنظیم تبلیغات:

     

  • “درایو تست فوتبال سقوط – آگهی کودکان و نوجوانان Toyota Prius – سیاتل”
  •  

  • “درایو تست فوتبال سقوط – تویوتا پریوس آگهی حیوانات اهلی – سیاتل”
  •  

  • “درایو تست فوتبال سقوط – آگهی کودکان و نوجوانان Toyota Prius – Portland”
  •  

  • “درایو تست فوتبالی سقوط – تویوتا پریوس آگهی حیوانات اهلی – پورتلند”

مخاطبان سفارشی / ذخیره شده / ظاهری:

نحو:

( توجه: این بین کمپین ها بسیار متفاوت خواهد بود – مهم این است که آن را برای تیم و مشتریان خود سفارشی سازی و استاندارد سازی کنید. )

     

  • “نام مشتری – سفارشی / ظاهری / ذخیره شده – توضیحات اولیه – اصلاح کنندگان”

نمونه مخاطبان:

     

  • “فروش خودکار Acme – سفارشی – مادران – طرفداران یوگا”
  •  

  • “فروش خودکار Acme – سفارشی – مادران – سگ و کودکان”
  •  

  • “فروش خودکار Acme – سفارشی – طرفداران ورزش – طرفداران Seahawks”
  •  

  • “فروش خودکار Acme – سفارشی – طرفداران ورزش – طرفداران صدا”
  •  

  • “فروش خودکار Acme – ظاهری – تبدیل تست درایو – ترکیبی”
  •  

  • “فروش خودکار Acme – ظاهری – تبدیل تست درایو – وانت”

وقتی وقت خود را برای تنظیم و نگهداری از آنها می گیرید ، زندگی را آسان تر می کند – به خصوص هنگامی که برای ۲۰ مشتری تبلیغ می کنید یا ده ها بخش مشتری را تبلیغ می کنید.

نکات مربوط به تبلیغات Facebook خود را به نظرات اضافه کنید!

آیا شما یک جانباز تبلیغات فیس بوک هستید ؟

لطفاً برای به اشتراک گذاشتن یک نکته در نظرات برای هر کس دیگری که هنوز در حال یادگیری تبلیغات فیس بوک است ، استفاده کنید.

هنوز در حال یادگیری تبلیغات Facebook هستید؟

در نظرات به ما اطلاع دهید که چه سؤالاتی دارید!