رند اخیراً پستی را منتشر کرده است که درمورد ۱۷ روش برای ارزیابی ارزش موتور جستجو در یک لینک ، منتشر شده است. دلیل شماره ۵ او به “اقتدار دامنه” اشاره داشت و باعث شد کمی در دامنه اظهار نظرها ایجاد شود که “اقتدار دامنه” در واقع به چه معنی است و اثبات وجود آن در کجا دیده شده است.

هدف از اولین پست YMmoz من ارائه نمونه ای از جایی است که من معتقدم اقتدار دامنه به عنوان عامل رتبه بندی موتورهای جستجو کاملاً مشهود است. عذرخواهی می کنم ، اما به دلیل محافظت از داده ها ، واقعاً نمی توانم اطلاعات تحلیلی را در بر گیرم.

تنظیم صحنه

بنابراین اکتبر ۲۰۰۸ است و پیشرفت در ایجاد تغییرات فنی و محتوایی در سایتهای معاملاتی ما برای بهبود ارجاعات ارگانیک کند است. من به تازگی ایده ای ارائه داده ام که معتقدم برنده های سریع هم در ارجاعات ارگانیک و هم در نرخ تبدیل PPC ما در کلمات کلیدی نوع کالا گسترده است. وقتی کالا را می گویم به کلمات کلیدی مراجعه می کنم که یک دسته از کالاها را توصیف می کنند ، مانند خازن یا کانکتور.

تاکتیک

از دامنه اصلی ما برای ایجاد صفحات فرود سطح رده محصول مانند:

www.farnell.com/uk/connectors

www.farnell.com/uk/capacitors

اینها در پوشه هایی در دامنه اصلی ما قرار دارند ، نه در دامنه های فرعی مانند وب سایت های معاملاتی ما. ایده این است که آنها به ریشه نزدیک تر ، بهینه سازی بهتر و راحت تر زندگی سریع هستند. حتی در آن زمان معتقدم اقتدار دامنه یک عامل رتبه بندی قوی برای گوگل است.

نتیجه

تقریباً بلافاصله نتایج بسیار چشمگیر بود. در حدود ۳۰ دقیقه از ارتقاء صفحه به تولید ، ما در Google رتبه بندی می کنیم ، معمولاً در صفحات ۱-۲٫ بعد از گذشت حدود یک روز معمولاً در صفحه اول با عبارات جستجوی گسترده و رقابتی قرار می گیریم.

برخی از اصطلاحات دیگر را در سایر موتورهای جستجو جهانی به عنوان نمونه امتحان کنید:

Kondensatoren – گوگل آلمان

Kondenzatory – گوگل Czech

دیودی – Google ایتالیا

Kondensatorer – گوگل دانمارک

علاقه مند هستند که افکار بیشتری در مورد اقتدار دامنه از دیگران بشنوند. آیا احساس می کنید این موضوع اهمیت آن را اثبات می کند یا فکر می کنید عوامل دیگری نیز در این امر نقش داشته اند