آیا پیوندها را درست می گویید؟ یا آیا شما هنوز هم مشترک شیوه های قدیمی هستید؟ بریتنی مولر در اپیزود امروز جمعه وایت بورد ، توضیح می دهد که تاکتیک های ساختمانی هنوز چه اهمیتی دارند و اتلاف وقت (یا بطور کامل مضر) است.

رونوشت ویدئویی

جمعه مبارک ، هواداران موز! به نسخه دیگری از جمعه Whiteboard خوش آمدید. امروز ما در حال گذر از قوانین پیوند ساختمان هستیم. هیچ پنهانی نیست که پیوندها یکی از سه عامل برتر رتبه بندی در Goggle هستند و می توانند به نفع وب سایت شما باشند. اما کمی سردرگمی وجود دارد که چه کاری برای پیوند زدن و چه چیزی درست نیست. بنابراین امیدوارم که این امر به پاکسازی برخی از این موارد کمک کند.

Dos

خیلی خوب. پس دوس چیه؟ می خواهید چه کاری انجام دهید؟ اولین و مهمترین چیز فقط برای …

من مقدار آن پیوند را تعیین کنید . بنابراین گذشته از رتبه بندی پتانسیل ، چه پیوندی به این سایت برای شما خواهد داد؟ آیا این ترافیک بالقوه است؟ آیا ربطی دارد؟ آیا اقتدار است؟ فقط کافی است گزینه های خود را سنجیده و تعیین کنید که واقعاً برای سایت شما چه ارزش دارد.

II. لیست های محلی هنوز هم بسیار خوب است. این استناد به مشاغل محلی در یک سیستم عامل مختلف قرار دارد و خدماتی مانند Moz Local یا Yext می توانند کمی سریعتر عمل کنند. آنها تمایل دارند که به گوگل نشان دهند که این تجارت واقعاً در همان جایی که گفته است واقع شده است. این اطلاعات کسب و کار سازگار است – نام ، آدرس ، شماره تلفن ، شما آن را نام. اما موضوعی که در مورد آن اغلب اوقات مورد بحث قرار نمی گیرد این است که برخی از این لیست های محلی هرگز توسط گوگل فهرست بندی نمی شوند. اگر در مورد آن فکر کنید ، احتمالاً Yellowpages.com روزانه هزاران لیست جدید دارد. چرا Google می خواهد این موارد را فهرست بندی کند؟

بنابراین اگر شما در حال لیست کردن مشاغل هستید ، یک مسئله قدیمی که سئو های محلی برای مدتی انجام داده اند ایجاد صفحه ای در سایت شماست که می گوید از کجا می توانید ما را به صورت آنلاین پیدا کنید. برای کمک به گوگل به فهرست بندی این فهرست ، به این لیست های محلی پیوند دهید ، و نوع دیگری از این تأثیرات بومرنگ را در سایت شما دارد. بنابراین امیدوارم که کمک کند. اگر گیج کننده باشد ، می توانم در زیر توضیح دهم. فقط می خواستم آن را بگنجانم زیرا فکر می کنم مهم است.

III. نام تجاری نامبرده ذکر می کند. یکی از ساده ترین راه هایی که می توانید پیوند را پیدا کنید این است که بفهمید چه کسی نام تجاری یا شرکت شما را ذکر می کند و به آن پیوند ندارد. بیایید بگوییم که این مقاله در مورد چگونگی شرکتهای SEO بسیار جذاب و منتشر شده از Moz منتشر کرده و به ما پیوند نمی دهد. این یک راه آسان برای دستیابی و گفتن است ، “سلام ، آیا می خواهید پیوند را اضافه کنید؟ این واقعاً مفید خواهد بود.”

VI. فقط عالی باشید آرام باش. حامی چیزهای شگفت انگیز. من تضمین می کنم هر یک از شما که تماشای می کند خیریه های محلی باورنکردنی یا غیرانتفاعی شگفت انگیز در فضای شما وجود دارد که می توانند از حمایت مالی استفاده کنند ، هر چند بزرگ یا کوچک باشد. اما این همچنین به شما فرصتی می دهد تا پیوندی بدست آورید. بنابراین چیزی که قطعاً باید در نظر بگیرد.
خیریه

VII. سؤال کنید / دسترسی داشته باشید. هیچ مشکلی در زمینه دسترسی وجود ندارد ، به خصوص وقتی که خوب انجام شود. من می دانم که دسترسی به ساختمان به طور کلی رپ بدی ایجاد می کند زیرا سرعت پاسخ بسیار دردناک است. فکر می کنم به طور متوسط ​​حدود ۴٪ تا ۷٪ است که دردناک است. اما اگر کمی استراتژیک تر در مورد آن صحبت کنید یا با افرادی که در حال حاضر آنها را می شناسید ، ارتباط برقرار می کنید. یک تن از منابع برای کمک به شما در انجام بهتر این کار وجود دارد ، بنابراین قطعاً این موارد را بررسی کنید. ما می توانیم با برخی از آن دسته از پیوندها پیوند برقرار کنیمW

مشکلی

VIII. COBC (محتوای اصلی badass را ایجاد کنید). ما می شنویم که بسیاری از افراد در مورد این موضوع صحبت می کنند. وقتی نوبت به ساختمان پیوند می رسد ، مانند این است که “ساختمان ساختمان از بین رفته است. فقط مطالب عالی ایجاد کنید و مردم به طور طبیعی به شما پیوند خواهند زد. این درخشش است.” درخشان است ، اما من هم فکر می کنم در مورد داشتن یک ترکیب سالم چیزی گفته شود. این ایده در ایجاد لینک و سپس ایجاد لینک وجود دارد. اما یک نقطه شیرین بسیار عالی در وسط وجود دارد که در آن واقعاً بیشترین زوزه را برای جلبک خود به دست می آورید.
خیلی خوب. پس چه کار نکنیم. اهدافی که در دنیای پیوند امروز ایجاد نشده اند …

من متن لنگر خاصی را نپرسید. همه این موارد بسیار ناپسند به نظر می رسند. مرحوم اریک وارد در این باره صحبت کرد و طرفدار بزرگی بود که هرگز از متن لنگر درخواست نکردید. وی گفت که وب سایت ها باید به هر حال که مناسب می بینند پیوند داشته باشند. این طبیعی تر به نظر می رسد. Google قصد دارد آن را ارگانیک تر ارزیابی کند و در طولانی مدت به سایت شما کمک می کند. بنابراین این بیشتر یک پیشنهاد است. این موارد دیگر قطعاً بزرگ نیستند.

II. پیوندهایی را که از PageRank عبور می کند خریداری یا فروش نکنید. شما می توانید پیوندهایی را که پیوسته در پیوست نیستند ، خریداری کنید یا بفروشید. این ویژگی ها مبلغی را پرداخت می کنند ، چه تبلیغی باشد یا به آن اعتماد نکنید . بنابراین مطمئناً به آن ها نگاه کرده و می فهمید چگونه این کار می کند

III. پیوندهای پنهان. ما قبلاً این کار را انجام می دادیم در روز ، پیوند مضحک سفید در زمینه سفید. آنها کاملاً پنهان بودند ، اما خزندگان آنها را انتخاب می کردند. این کار را نکنید. این خیلی قدیمی است و دیگر کار نخواهد کرد. Google در درک این موارد بسیار باهوش تر است.

باهوش

IV. پیوندهای پوشه با کیفیت پایین. با پیوندهای دایرکتوری با کیفیت پایین مشابه است. ما کسانی را به یاد می آوریم که فقط بارها و بارهای پیوند و متن و پیوند تصادفی بیمه اتومبیل در آنجا بود. شما می خواهید از این موارد فرار کنید.

V. همچنین پیوندهای گسترده سایت بسیار ناپسند به نظر می رسند. درمجموع این سایت چه پیوند پاورقی باشد و چه یک پیوند پیمایش سطح بالا ، قطعاً نمی خواهید دنبال آن ها بگردید. آنها واقعاً ناخواسته ظاهر می شوند. از آنها جلوگیری کنید.

VI. پیوندهای کامنت با متن پیوند لنگر بیش از حد بهینه سازی شده ، به طور خاص ، می خواهید از آن جلوگیری کنید. باز هم ، درست مثل هر یک از این دیگران است. به نظر اسپمی است قرار نیست در دراز مدت به شما کمک کند. باز هم ، ارزش کل آن چیست؟ بنابراین از این کار خودداری کنید.

اسپم

VII. سوءاستفاده از پست های مهمان. شما قطعاً نمی خواهید این کار را انجام دهید. شما نمی خواهید فقط برای یک لینک پست مهمان ارسال کنید. با این حال ، من هنوز هم طرفدار بزرگی هستم ، همانطور که می دانم بسیاری دیگر از افراد را در پست و قرار دادن مهمان و ارزش ارائه می دهند. چه پیوندی وجود داشته باشد یا نه ، فکر می کنم در ارسال مهمان هنوز یک تن ارزش دارد. بنابراین از این خلاص نشوید ، اما به طور قطع آن را برای فرصت های بالقوه ایجاد پیوند هدف قرار ندهید.

VIII. از ابزارهای خودکار برای ایجاد پیوند در انواع وب سایت استفاده می شود. ScrapeBox مشهور است که پیوندهای کامنت را در انواع وبلاگها ایجاد می کند. شما نمی خواهید این کار را انجام دهید.

IX طرح های پیوند ، شبکه های پیوند خصوصی و شبکه های وبلاگ خصوصی. در اینجا شما واقعاً دچار مشکل می شوید. گوگل شما را به طور کلی جریمه یا تغییر فهرست خواهد کرد. به نظر می رسد ، بسیار spammy ، و شما می خواهید برای جلوگیری از این.

X. تبادل لینک. این به همان روال است که تبادل لینک انجام می شود ، جایی که در روزی که قبلاً برای ارسال وب سایت به بورس تبادل لینک استفاده می کردید ، آنها به شما پیوند نمی دهند تا اینکه شما نیز به آنها پیوند برقرار کنید. بسیار احمقانه این مسائل دیگر کار نمی کند ، اما فرصت های زیادی وجود دارد و برنده های سریع برای شما ایجاد می شود تا به طور طبیعی و معتبرتر پیوند برقرار کنید.
احمق

بنابراین امیدوارم که این امر به پاکسازی برخی از سردرگمی ها کمک کند. یک سؤالی که من دوست دارم از همه شما بپرسم این است: رد کردن یا عدم پذیرش؟ من مکالمات پشت و رو از هر دو طرف را در این مورد شنیده ام. آیا پرونده disavow هنوز کار می کند؟ اینطور نیست؟ نظر شما چیست؟ لطفاً نظرات خود را در زیر به من اعلام کنید.

بسیار سپاسگزارم که برای تنظیم این نسخه از جمعه Whiteboard متشکرم. همه شما را به زودی خواهم دید. با تشکر.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com