هممون میدونیم که بهترین روش واسه داشتن شکمی صاف انجام ورزشهای شکمی است. چند نوع غذای محدود وجود دارن که به شما کمک می کنن که زودتر به تناسب اندام برسین. غذاهایی که شکم شما رو صاف می کنن دارای مواد مغذی هستن که نفخ شکم رو کاهش داده و چربی شکمتون رو آب می کنن. واسه داشتن شکمی صاف باید این 10 غذا رو وارد برنامه غذاییتان کنین تا حس خوب لاغری به شما دست دهد.

ماست

10 غذای برتر واسه داشتن شکمی صاف

ماست پر از پروتئینه و می تونین میان وعده کاملی واسه شما باشه که می تونین اونو در هر ساعت از شبونه روز که تمایل داشته باشین بخورین. میدونید ماست به شما کمک می کنه که شکمی صاف داشته باشین؟ پروتئین موجود در ماست به شما کمک می کنه که دچار اضافه وزن نشید. با خوردن ماست احساس سیری به شما دست می دید. می تونین به ماست میوه مورد دلخواهتون رو اضافه کنین و از مزه اون لذت ببرین.

میوه های خونواده تمشک

این نوع میوه ها دارای اندازه کم شکر بوده و پر از آنتی اکسیدانها هستن و می تونن میان وعده بسیار خوبی واسه شما باشن. با نوشیدن روزانه یه لیوان از آب این میوه ها شکمتون رو صافتر کنین. میوه های خونواده تمشک اندازه هضم غذا رو زیاد کرده و اندازه قند خون رو تنظیم می کنن، در نتیجه باعث کاهش نفخ معده می شن. این میوه ها می تونن انرژی زیادی رو در اواسط روز و یا موقع کار کردن به شما بدن.

تخم مرغ

تخم مرغ به دلیل اینکه پر از عناصر چربی سوز طبیعی مانند پروتئینه، از جمله غذاهاییست که واسه چربی شکم خیلی خوبه. در واقع تخم مرغ به دلیل آمینو اسیدهای موجود در اون که از عناصر اصلی سازنده سلول هستن، در جمله یکی از بهترین غذاهاست. خوردن تخم مرغ در صبح به شما کمک می کنه که کمتر غذا بخورین و به سراغ غذاهای سالمتر برید.

تنقلات

تنقلات پر از چربی هستن اما اگه میونه روی رو در خوردنشون رعایت کنین به شما کمک می کنن که از وزنتون کم کنین. یه مشت تنقلات بهترین روش خوردن چربی است که شما هر روز باید استفاده کنین. تنقلات پر از پروتئین و فیبر هستن که به شما کمک می کنن اندازه قند خونتون ثابت بمونه وچربیهای شکمتون آب شه. پسته، بادام، گردو و دیگه تنقلات رو در برنامه غذاییتان وارد کنین تا صاحب شکمی صاف شید.

ماهی

ماهی متابولیسم بدن رو زیاد می کنه و جلوی اضافه وزن رو میگیره. ماهی پر از پروتئینه. ماهی تونا و قزل آلا پر از امگا 3 هستن که به شما کمک می کنن از وزنتون کم کنین و چربی بیشتری رو بسوزونین. ماهی علاوه بر مزه خوشمزه اون غذاییه که طبخ اون بسیار ساده س!.

سویا

سیب

سیب غذایی بسیار باحال و حیرت انگیزه و جزو یکی از سالمترین غذاهاست که می تونین هر روز ازش استفاده کنین. هر سیب شامل 5 گرم فیبر و هم اینکه پکتینه که یه چربی سوز طبیعیه. اندازه کالری و قند سیب پایینه به خاطر همین میان وعده ای عالی هستش. تحقیقات نشون میده کسائی که روزانه دست کم یه عدد سیب می خورن وزنشون رو آسونتر از کسائی که اصلا سیب نمی خورن از دست میدن.

سبزیجات با برگهای سبز تیره

این سبزیجات پر از مواد مغذی و فیبر هستن. سالاد شامل این سبزیجات، بهترین غذاییه که به شما کمک می کنه شکمتون صاف شه. وقتی که ماهی و مرغ مصرف می کنین مطمئن شید که به اندازه کافی این نوع سبزیجات رو همراه اونا می خورید. این سبزیجات به شما کمک می کنن که سطح انرژی بدنتون بالا بره و احساس بهتری به شما دست دهد و لاغرتر شید.

دانه کینوا

کینوا شامل 11 گرم پروتئینه و هر نصف لیوان از اون، شامل 5 گرم فیبره. این غله سبوس دار بسیار خوشمزه س و می تونین به عنوان یکی از مخلفات شام ازش استفاده کنین. این دانه جویدنی چیزی بین گندم و برنج است. اونو امتحان کنین مطمئنا از اون خوشتون میاد.

آووکادو

آووکادو یکی از مغذی ترین میوه هاست که شما می تونین در رژیم غذاییتان ازش استفاده کنین. کافیه آووکادو رو نصف کنین تا با خوردن نصف اون 15 گرم از فیبر اونو وارد بدنتون کنین و این، احساس گرسنگی شما رو نابود می کنه. می تونین 1/4 فنجون آووکادوی تازه بخورین تا چربیهای اشباع شده اون چربیهای شکم شما رو آب کنن.

همونجوریکه می بینین این غذاهای مغذی و خوشمزه به شما کمک می کنن چربیهای شکمتون رو آب کنین. پس به چه دلیل از همین الان خوردن این غذاها رو شروع نکنین؟

بیشتر وقتا تغییرات کوچیک یافته های بزرگی رو به شما میدن. به اندازه کافی این غذاها رو مصرف می کنین؟

.

منبع :