گریپ فروت

یکی از غذاایی که کمک به سوزوندن چربی های شما می کنه گرپفروته. گرپفروت نه فقط یکی از منابع غنی ویتامین C هستش بلکه به جبران 15 گرم از پکتین می کنه. پکتین یکی از موادیه که به پایین آوردن سطح کلسترول شما کمک می کنه. گرپفروت 74 کالری داره و خالی از نمک و چربیه.

فلفلای تند چیلی

فلفلای چیلی تند می تونه به چاشنیا در زندگی شما اضافه شه. فلفلای پر از ویتامین A و C ان. فلفلا هم اینکه دارای بسته های فیبر، کلسیم و فسفر هستن. علاوه بر این فلفلای چیی شامل ذراتی هستن که واسه سوخت و ساز بدن بسیار مناسبه.


کلم بروکلی

معمولا مردم یا بروکلی رو دوست دارن یا از اون متنفر ان. اگه شما از اون دسته ای هستین که بروکلی رو دوست دارین، شما از یه غذایی حال می کنین که دارای کالری پایینه و دارای ویتامین C فیبر و کلسیمه.

 

 

بوقلمون

این غلطه که فقط در روز شکرگذاری باید از بوقلمون لذت برد. بوقلمون هم چربیاتون رو کم می کنه و هم باعث کاهش کالری می شه. فقط هنگام خرید اون چند چیز رو در نظر داشته باشین. اول: اگه شما قصد خرید بوقلمون زمینی رو دارین تا جایی که امکان داره از شکلای جور واجور لاغر اون بخرین. اگه شما مرتبا بوقلمون می خورید هیچوقت پوست اونو نخورین چون شامل مقدار زیادی چربیه. و در آخر در کل هر پرنده ای رو که می خرید اونو با قرار دادن در سس اونو نرم کنین.

آرد جو

آرد جو یه گزینه مناسب واسه صبحونه س. آرد جو یکی از حلالای کلسترول در گردش خونه. هر چند باید مراقب بود اگه شما آرد جو رو با شکر و کره مخلوط کنین، وزن شما رو زیاد می کنه و بهجای ایجاد امتیازات واسه شما ضرر داره.

ماهی قزل آلا

ماهی قزل آلا نه فقط شامل مقدار زیادی پروتئینه، بلکه مقدار زیادی امگا 3 داره که این ماده واسه بدن خیلی با اهمیته.


لبنیات

قرار دادن اجناس لبنی یه در لیست رژیم غذایی گزینه مناسبی نیس، هر چند لبنیات شامل کلسیم بسیار غنیه و هم اینکه باعث شکستن چربیا در بدن می شه. اما ممکنه سطح چربیای بدن رو پایین نیاورد.


گوجه فرنگی

گوجه فرنگیای خام رو به سالاد خود اضافه کنین. گوجه فرنگی شامل ویتامین A، B6، C و Kه، کالری پایین داره و ارزش غذایی زیادی داره.

حبوبات

حبوبات بهترین منبع پروتئین در سبزیجات هستن. واقعا حبوبات بهترین نوع پروتئین رو که در شکلای جور واجور غذا پیدا می شن رو داراه.

سبزیا

کاهو یکی از بهترین شکلای جور واجور سبزی ها هستش که معمولا در سالاد استفاده می شه. کاهو به طور طبیعی شامل مقادیر زیادی ویتامین A و K، پتاسیم، آهن و کلسیمه و نسبت اون در کاهو بیشتر از دیگر سبزیا هستش.

جمع آوری به وسیله بخش رژیمای لاغری ، رژیمای چاقی سایت آکا

  • مطالب در رابطه