با توجه به آمدن به MozCon ، ۱۳-۱۵ ژوئیه در سیاتل امسال؟ شاید شما در حصار باشید زیرا مطمئن نیستید که چه می گذرد و مهمتر از همه ، بلندگوهای شگفت انگیز ما در مورد چه چیزی صحبت می کنند؟ من شما را می شنوم ، طرفداران MozCon! در حالی که دستور کار هنوز در حال نهایی شدن است ، ما می خواهیم یک پیش نمایش دزدکی را به شما ارائه دهیم.

اگر دوست دارید “اوه ، گه ، من فراموش کردم بلیط بلیط MozCon من را بخرم!”

بلیط خود را بخرید!

ما هنوز هم در حال صحبت کردن با چند بلندگو و موضوع دیگر هستیم و البته ارسال های سخنرانان انجمن به سرعت نزدیک می شوند. برای اطلاعات بیشتر چشم خود را در تاریخ ۲ آوریل از اینجا دور نگه دارید!

علاوه بر روزهای افسانه ای پر از مطالب فوق العاده از ذهن فوق العاده ، ما همچنین سه شب سرگرم کننده ، شبکه سازی و MozCon را دوست داریم. دوشنبه شب ، شرکای ما میزبان یک خزیدن میخانه در محله Belltown سیاتل با جوایز ویژه برای کسانی که به هر نقطه می خورند ، هستند. سه شنبه شب ، ما در حال انجام یک رویداد شبکه هستیم ، شما ، جامعه ، و اشتیاق شما علاوه بر بازاریابی. جزئیات به عنوان نهایی آنها می آیند! سرانجام ، چهارشنبه شب ، ما با مهمانی سنتی خود در گاراژ می خواهیم ‘سال آینده را ببینیم’: کارائوکه ، بولینگ ، استخر و سرمازدگی با دوستان.

سؤالاتی درباره MozCon دارید؟ خوشحالم که در نظرات به آنها پاسخ می دهم.

دوستان شما را در MozCon می بینیم!

بلیط خود را بخرید!

آدام خواننده
مشاور تحلیلی در
Google
AdamSingerAdam Singer مشاور Analytics در Google ، مشاور راه اندازی ، سرمایه گذار و وبلاگ نویس است. وی پیش از این مدیر یک تیم مشاوره جهانی بوده و استراتژی دیجیتالی را برای برندها در انواع صنایع از جمله بازاریابی ، فناوری ، مراقبت های بهداشتی و … ارائه داده است.

دیجیتال


موضوع: تجزیه و تحلیل دیجیتال: مردم ، فرآیند ، بستر های نرم افزاری

در یک دنیای داده محور ، آدم شما را به عقب بازگرداند تا دوباره به تجزیه و تحلیل ، بهترین شیوه ها و نحوه گزارش خود فکر کنید.

سیندی Chrome
موسس و مدیرعامل در
MobileMoxie LLC.
توییتر:
SuzzicksCindy Krum مدیرعامل و بنیانگذار MobileMoxie ، LLC ، و نویسنده بازاریابی موبایل است: یافتن مشتریان شما مهم نیست که در کجای آن قرار داشته باشند. او ایده های تازه و خلاقانه ای را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد ، و مرتباً در رویدادهای بازاریابی دیجیتال ایالات متحده و بین المللی صحبت می کند.

موبایل


موضوع: به یک ابرقهرمان سئو سئو تبدیل شوید

با تغییر الگوریتم موبایل گوگل ، Cindy شما را درگیر تغییرات می کند ، منظور آنها از نظر سایت و رتبه بندی آن چیست ، و آنچه را که باید در پیشبرد آن متمرکز شوید.

کورتنی سیتر
رئیس بازاریابی محتوا در

بازاریابی محتوا

بافر
توییتر:
courtneyseiterCourtney Seiter به بررسی رسانه های اجتماعی و فرهنگ محیط کار در بافر می پردازد ، و نوشتن وی در TIME ، Fast Company ، Lifehacker ، Inc. و موارد دیگر منتشر شده است. او در نشویل زندگی می کند ، جایی که بنیانگذار آن است
دختران به ماه ، اردوگاه رهبری برای دختران.


موضوع: روانشناسی رسانه های اجتماعی

روانشناسی


کورتنی به این دلیل که مردم در رسانه های اجتماعی پست ، به اشتراک می گذارند و می سازد ، ایجاد می کند و چگونه می تواند یک تجربه غیرقابل مقاومت در رسانه های اجتماعی را برای مخاطبان خود ایجاد کند ، غرق می شود.

دانا دی توماسو
شریک در
Kick Point Inc
توییتر:
danaditomaso چه در یک کنفرانس ، چه در رادیو و چه در یک جلسه ، Dana DiTomaso دوست دارد عقل را به شما کمک کند تا به شما کمک کند تا بسیاری از بازاریابی های بازاریابی را به استراتژی های واقعی برای رشد و توسعه تجارت تبدیل کنید. دانا همچنین طرفدار واقعیت تصادفی است. کیک پوینت به دلیل سوابق کاری و تحصیلی متنفر ، اغلب “چهارشنبه آبخیز” را جشن می گیرد. دانا در اوقات فراغت خود چای می نوشد و در گربه های همیلتون ببر.


موضوع: چگونه می توان بازاریابی خود را با واقعیت مطابقت داد

غالباً ، لحن و وعده های بازاریابی مطابق با خود مشاغل نیست. دانا به شما کمک می کند تا هویت نام تجاری خود را چه در فروشگاه و چه به صورت آنلاین جمع کنید

دیوید میم
مدیر استراتژی جستجوی محلی در موز

توییتر:
davidmihmDavid Mihm از اوایل دهه ۲۰۰۰ وب سایتهای دوستانه جستجو را برای مشتریانی در هر اندازه ایجاد و تبلیغ کرده است. دیوید GetListed.org را تأسیس کرد ، که وی در نوامبر ۲۰۱۲ به Moz به فروش رساند. او هم اکنون به عنوان مدیر استراتژی جستجوی محلی موت خدمت می کند.


موضوع: برنامه های کاربردی فوق العاده مفید فیس بوک برای بازاریابان

فیس بوک مدتها است که از پتانسیل های خود به عنوان غول جستجوی محلی غفلت می کند ، و در نتیجه ، محصول Graph Search برای بسیاری از بازاریاب ها امری پسندیده است. دیوید برای بازاریان مشاغل کوچک و با ابزارهای فراتر از فیس بوک ، بینش های گرافیکی را نشان می دهد

جوآن وبی
خالق در
کپی هکرها
توییتر:
copyhackersThe origiنویسنده نویسنده تبدیل nal ، Joanna Wiebe بنیانگذار اسنپ و کپی هکرها است ، جایی که شرکت های نوپا یاد می گیرند مانند mofos تبدیل شوند. او یک دزد طبیعی متولد شده است که پیام ها را از دهان مشتریان دزدیده و سخنان خود را به نسخه ای با تبدیل بالاتر تبدیل می کند.


موضوع: گناهکاران برنده هستند: چگونه پیام های تاریک ترین خواسته شما را می توان درگیر نامزدی کرد

بازی کردن آن خیلی بی خطر است؟ Joanna به شما نشان می دهد که چگونه باید در نسخه خود به خواسته های مخفی چشم انداز خود ضربه بزنید و از پیام های جسورانه ای که رقبای شما جرأت استفاده از آنها را ندارند استفاده کنید.

کریستینا هالوورسون
موسس در
ترافیک مغز
توییتر:
halvorsonKristina Halvorson بطور گسترده به عنوان یکی از مهمترین صداها در استراتژی محتوا شناخته می شود. او بنیانگذار مغز ترافیک ، همکار استراتژی محتوا برای وب و بنیانگذار کنفرانس های استراتژی محتوا Confab است.


موضوع: چگونه استراتژی محتوا را انجام دهیم (احتمالاً)

۱۰ نفر را در یک اتاق قرار دهید و از آنها بخواهید “استراتژی محتوا” را تعریف کنند ، و به احتمال زیاد ۱۰ پاسخ متفاوت خواهید داشت. کریستینا رویکرد سعی شده و واقعی خود را به اشتراک می گذارد!

لکسی میلز
رئیس دیجیتال در
دینامو PR
توییتر:
leximillsLexi Mills یک متخصص PR سئو است ، با بیش از هشت سال تجربه همکاری با شرکت های کوچک و مارک های بزرگ. وی برنامه های یکپارچه PR ، سئو ، محتوا و فعالیت های اجتماعی را در انگلستان ، اروپا و ایالات متحده برای مشتریان B2B و B2C طراحی و پیاده سازی کرده است.


موضوع: نوآوری های بازاریابی: روابط عمومی خلاق ، محتوا و استراتژی های SEO

لکسی به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از استراتژی های بکار رفته در بازارهای نوظهور استفاده کنید تا موفقیت PR ، سئو و کارهای محتوا را از حمام گرفته تا گروههای راک رشد دهید.

مارشال سیمونز
موسس و مدیرعامل در
تعریف گروه رسانه ای ، شرکت
توییتر:
mdsimmondsMarshall Simmonds بنیانگذار گروه تعریف رسانه ها ، شرکت توسعه مخاطبان شرکت است که در جستجوی استراتژیک و بازاریابی اجتماعی تخصص دارد. کارهایی را با بسیاری از برندها و شبکه های با نفوذ در جهان تعریف کنید.


موضوع: جستجوی تاریک و اجتماعی — اجرای خرگوش را اجرا کنید!

با داده های ۱۱۲ ناشر با ۱۶۴+ بازدید صفحه ، مارشال به چالش های پیگیری کمپین های اجتماعی و جستجو می رود. او به درس تاریخ و آنچه که در ارتباط با ترافیک مستقیم و سیار در دنیای سنگین برنامه اتفاق می افتد ، تمرکز خواهد کرد.

مارتا تورک
مدیر ارشد برنامه های بازاریابی دیجیتال در
ROI · DNA
توییتر:
MTurekMarta دارای هفت سال تجربه در تبلیغات دیجیتال ، متخصص در تولید سرب و بازاریابی جستجوی پولی است. توسعه استراتژی های دیجیتالی و گفتن داستان از طریق داده ها ، چیزی است که قایق او را خراب می کند.


موضوع: برای انجام کار خوب خیلی مشغول هستید

اجازه ندهید کار شما از مشغله رنج رنج بکشد. درعوض ، بگذارید مارتا تاکتیکهایی را برای تمیز کردن فرایندهای PPC به شما نشان دهد تا در نهایت استراتژیک تر شود.

متیو براون
رئیس پروژه های ویژه موز

توییتر:
MatthewJBrownMatthew پروژه های ویژه ای را در موز اجرا می کند. این دو سال ادامه دارد و ما هنوز کاملاً مطمئن نیستیم که این به چه معنی است.


موضوع: راهنمای سئو برای دنیای مجنون محتوا

خودتان را پیدا کنید که استدلال می کند که آیا سئو فقط محتوای عالی است یا نه؟ متی از طریق دیدگاه سئو از طریق یک استراتژیک و تاکتیکی از استراتژی محتوا صحبت خواهد کرد و شما را با ابزارها و تاکتیک های جدید کنار می گذارد.

میگ ریز
طراح در
Basecamp
توییتر:
migreyesMig Reyes یک طراح گرافیک با آموزش سنتی است که از زندگی آژانس تبلیغاتی فرار کرده ، دندان های خود را در نیروگاه T-shirt معروف به Threadless بریده و اکنون به برندسازی ، بازاریابی و حتی کمی محصول کمک می کند.ork در Basecamp.

عنوان موضوعی TBD ، اما میگ بر روی قرار دادن انرژیهای خلاقانه شما در بازاریابی شما متمرکز خواهد شد.

پیت مایرز
دانشمند بازاریابی در موز

توییتر:
dr_peteDr. پیت مایرز دانشمند بازاریابی برای موز است ، جایی که در زمینه تحقیقات محصول و محتوا مبتنی بر داده کار می کند. او سه سال گذشته را صرف ساختن ابزارهای تحقیقاتی برای نظارت بر Google ، از جمله پروژه MozCast کرده است ، و او تاریخچه الگوریتم Google را ویرایش می کند.


موضوع: Surviving گوگل: سئو در سال ۲۰۲۰

نتایج ارگانیک ناپدید می شوند ، جایگزین آن با نمودار دانش ، پاسخ های مستقیم ، هیبریدهای تبلیغاتی جدید و موارد دیگر می شوند. چگونه می توان سئو ها را در مدت پنج سال برای گوگل آماده کرد؟

پورنا ویرجی
بنیانگذار و مدیر عامل شرکت
بازاریابی Purview
توییتر:
purnavirjiPurna بنیانگذار و مدیر عامل شرکت بازاریابی Purview ، یک شرکت مشاوره بوتیک است که به شرکتهای در هر اندازه کمک می کند تا از طریق جستجو و بازاریابی محتوا رشد کنند. پورنا مسافرتی مشتاق است و با شش زبان صحبت می کند (و می تواند در ۱۷ قسم بخورد).


موضوع: نحوه فروش بهتر سئو به C-Suite

آیا شما به منابع ، اعتماد و یا خرید بیشتر احتیاج دارید ، Purna نکات عملی را برای تمرکز روی سود و زیان و برقراری ارتباط بهتر برنامه ریزی ، پیش بینی و استراتژی SEO به اشتراک می گذارد.

رند فیشکین
موسس موز

توییتر:
randfishHusband از جرالدین. موسس موز. مجری وایت برد جمعه. نویسنده پست های وبلاگ فرستنده توییت.


موضوع: SEO در سال ۲۰۱۵: یک سلاح زیبا برای یک بازاریاب متمدن تر

SEO به محض بازگشت SEO به صفحه مقدماتی ، سیر کامل پیدا کرده است. رند چگونه و چرا سئو در سایت را بسیار مهم می داند و تاکتیک های غیر معمول را با پتانسیل قدرتمند نشان می دهد.

ریچارد میلینگتون
موسس در
FeverBee
توییتر:
RichMillingtonRichard بنیانگذار FeverBee ، مشاوره در زمینه اجتماع و نویسنده انجمن های Buzzing است.


موضوع: دستیابی به توده انتقادی: ۱۵۰ عضو فعال

تصور کنید می توانید هر زمان که دوست دارید می توانید یک جامعه موفق ایجاد کنید و دوباره جوان سازی کنید؟ ریچارد میلینگتون شما را از طریق برنامه اقدام گام به گام برای رسیدن به توده حیاتی به پیش خواهد برد.

ویل رینولدز
مدیر استراتژی در
بیننده تعاملی است
توییتر:
wilreynoldsWil رینولدز سیر را با تمرکز بر انجام کارهای عالی برای مشتریان ، تیم و جامعه خود بنیان نهاد. اشتیاق وی به رانندگی و تجزیه و تحلیل تأثیراتی که از ترافیک سایت در خط اصلی شرکت دارد ، SEO و صنایع بازاریابی دیجیتال را شکل داده است. ویل همچنین به طور فعال از خانه میثاق پشتیبانی می کند.


موضوع: زمان انجام درست وب بسیار باورنکردنی کوتاه است

در “زمان وب” ، مزیت رقابتی می تواند در سرعت و سرعت فوری از بین برود. ویل به اشتراک می گذارد که چگونه نبض چابک رقبا را حفظ کند و چگونه کارهایی را انجام دهد که در پیش روی آنها بماند.

آگوست 2020
د س چ پ ج ش ی
« مارس    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31