بازاریابی محتوا یک فرایند تکرار شونده است: ما با تجزیه و تحلیل موفقیت چیزهایی که تولید می کنیم یاد می گیریم و بهبود می یابیم. اگرچه این بدان معنا نیست که ما باید در وهله اول خودمان را برای آن موفقیت آماده نکنیم ، و بهترین راه برای انجام این کار ، دانستن آنچه مخاطبان ما می خواهند قبل از اینکه واقعاً تلاش خود را برای ایجاد آن انجام دهیم. در روز جمعه وایت برد ، رند (به همراه دوستان خود با چهره های بارانی ، بارانی بیل و هیل استورم هال) توضیح می دهند که چگونه می توانیم با آن دانش ، عرشه های خود را به نفع خودمان جمع کنیم.

بازاریابی محتوا

برای مرجع ، هنوز هم از لیست سفید این هفته وجود دارد!

هودی ، طرفداران موز ، و از نسخه دیگری از Whiteboard جمعه استقبال می کنند. این سال ۲۰۱۵ است. سالی خواهد بود که ، باز هم ، بسیاری از بازاریابان با هدف گسترده ای از سئو از تبلیغات گرفته تا ایجاد ترافیک تا رشد خبرنامه ها و لیست های خود برای کسب لینک و توجه ، اقدام به سرمایه گذاری در یک محتوا و بازاریابی محتوا می کنند. و رشد کانال های اجتماعی آنها متأسفانه ، یک مشکل بازاریابی محتوا وجود دارد که بارها و بارها شاهد آن هستیم و آن این است که مردمی بدون اینکه بدانند مخاطبان آنها قصد دارند بدانند یا دوست داشته باشند و از آنچه قبلاً انجام می دهند ، سرمایه گذاری در محتوا انجام می دهند.

سرمایه گذاری

این نوع مکیدن ها باعث می شود که ریسک زیادی به فرآیندی وارد شود که از قبل خطرناک باشد. شما می خواهید کارهای زیادی را در محتوایی که ایجاد می کنید قرار دهید. خوب ، امیدوارم که باشید. اگر شما اینطور نیستید ، من نمی دانم چقدر خوب کار خواهد کرد. همه این کارها می تواند به هیچ وجه نباشد.

بگذارید دو مثال برای شما نشان دهم. در اینجا من بارانی بیل از WhatTheWeather.com دارم و اینجا Hailstorm Hal از KingOfClimate.com است. ما با داستان بارانی بیل شروع خواهیم کرد.

بنابراین بارانی بیل ، با خودش فکر می کند ، “می دانید ، من می خواهم برای WhatTheWeather.com در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنم.” او یک ایده دارد. او مثل این است ، “می دانید ، شاید بتوانم نمودار تی شرت هایی را که هواشناسان طبق فصل می پوشند تهیه کنم. من به تمام هواشناسان تلویزیون ، تمام هواشناسی های اینترنت نگاه می کنم و تی شرت هایی را که نگاه می کنم بررسی می کنم. همه آنها تی شرت می پوشند ، و من یک نمودار بزرگ از آنها را می سازم. “

ممکن است فکر کنید این یک ایده مسخره است. من بدتر دیده ام. اما بارانی بیل با خود فکر می کند ، “خوب ، اگر من این کار را انجام دهم ، نوعی طعمه نفس است. من تمام هواشناسی ها را درگیر می کنم. همه تی شرت های آنها را به نمایش می گذارم ، و البته همه آنها آن را می بینند. و همه آنها به من پیوند خواهند زد ، درباره من صحبت کنند ، آنرا در کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند ، به دوستان خود از طریق ایمیل آنها را ارسال کنند. اوه بررسی کنید. آن را در فیس بوک خود بگذارید. “

او این کار را می کند. او این نمودار زیبا را نشان می دهد تی شرت های مختلفی را که هواشناسان در فصول سال می پوشند ، نشان می دهد و بیل به همان اندازه یک کلوچه خوشحال است. او نمی تواند باور کند که چقدر زیبا است تا زمانی که سعی در راه اندازی و تبلیغ آن کند. آنوقت فقط غم و اندوه است. او فقط اشک میریزد.

اتفاقی که در اینجا افتاد این است که هیچ کس در واقع به آنچه بیل گفته بود اهمیتی نمی داد. هیچ کس از الگوهای تی شرت پوشیده شده توسط هواشناسان مراقبت نمی کند ، و بیل تا زمانی که او سرمایه گذاری را انجام نداده بود ، واقعاً متوجه این موضوع نشد و تلاش برای انجام تبلیغات را انجام داد.

این ممکن است یک نمونه کمی مسخره باشد ، اما نمی توانم به شما بگویم که چند بار من دقیقاً این داستان را که بعد از بازاریاب سرمایه گذاری های محتوا بازاریابی پخش کرده است ، مشاهده کرده ام. آنها چیزهایی را کنار هم قرار داده اند که امیدوارند هدفشان برای رسیدن به مخاطب جدید ، تبلیغاتی باشد ، اما این مساله کاملاً مسطح است زیرا آنها قبل از اینکه با دیگران صحبت کنند ، این ایده را داشتند. قبل از فهمیدن اینکه آیا شخص دیگری علاقه دارد ، رفتند و آنرا ساختند.

این در واقع یک نوع ایده وحشتناک است. مگر اینکه انگشت خود را روی نبض صنعت بگذارید ، می توانید آن را بطور کامل باورنکردنی بدانید که به آن فرآیند احتیاج ندارید ، می گویم این٪ ۱٪ است که می تواند بدون بیرون رفتن و اولین کار این کار را انجام دهد. صحبت با مخاطبان و درک آنها.

Hailstorm Hal ، از KingOfClimate ، به جای اینکه ایده خوبی برای یک قطعه از محتوا داشته باشد ، Hailstorm Hal قصد دارد با ایده ای که از آن همه چشمه بازاریابی محتوا شروع می شود ، شروع کند ، یعنی: “من می خواهم کاری را انجام دهم که مردم واقعاً خواهان آن باشند و چیزی را که واقعاً عاشق خواهم شد. ” باشه. آنها آن را می خواهند ، و وقتی می بینند آن را دوست دارند و وقتی می بینند آن را دوست دارند.

بنابراین Hailstorm Hal قرار است به بیرون برود و بگوید ، “خوب ، ناظران هوا درباره چه صحبت می کنند؟ افرادی که در این جامعه فعال هستند ، در این صنعت ، افرادی که اشتراک گذاری و تقویت را انجام می دهند ، چه کسانی را تحت تأثیر قرار می دهند. ما می بینیم ، آنها درباره چه چیزی صحبت می کنند؟

بنابراین او به این انجمن هواشناسی می رود و کسی را می شنود که شکایت دارد ، “هوا در سینسیناتی کاملاً غیرقابل پیش بینی است.” پاسخ ، “بله ، اما از راه سیاتل قابل پیش بینی تر است.” “نوه ، شما دروغگو.” از این، eureka ، Hailstorm Hal ایده خوبی دارد. “یک دقیقه صبر کنید. اگر واقعاً بخواهم بروم و تمام این تفسیر آنلاین را بگیرم و آنرا به چیزی مفید تبدیل کنم ، جایی که این دو نظر دهنده می توانند به یکدیگر ثابت کنند که صحیح است و مردم به طور مشخص می دانند چقدر.”

این فقط برای آنها مفید نیست. این برای یک حرکت گسترده و گسترده جامعه مفید است. هواشناسان شما ، به طور متوسط ​​، شهر به شهر چقدر دقیق هستند؟ من واقعاً نمی دانم ، اما علاقه مندم که بدانم که وقتی به سن دیگو می روم – برای تعطیلات برای دیدن خانواده همسرم در آنجا بودم – شاید گزارش های هواشناسی در سن دیگو خیلی کم یا خیلی دقیق باشد از آنچه قبلاً در خانه در سیاتل عادت داشتم.

بنابراین هال قصد دارد تا این نقشه عالی را که نمونه ای از مناطق مختلف ایالات متحده است ، جمع آوری کند ، و می بینید که در منطقه میانه غربی هوای واقعاً قابل پیش بینی تر از ساحل است و یا کمتر از آن در ساحل قابل پیش بینی است. عالی است فوق العاده است این کار بسیار به مراتب بهتر از هر چیزی که هال می توانست به تنهایی بدون آنکه در ابتدا صنعت را درک کند وجود داشته است.

اکنون روند و نکاتی که می خواهم در اینجا به شما توصیه کنم ، جامع نیست. چیزهای بیشتری در این مورد وجود دارد. اما اگر حداقل این پنج مورد را دنبال کنید ، فکر می کنم با سرمایه گذاری در محتوای خود بسیار بهتر عمل می کنید.

اول از همه ، حتی قبل از انجام این فرآیند ، با صنعت ، طاقچه ها ، یا جامعه ای که در آن فعالیت دارید آشنا شوید. اگر هال نمی داند مکان های مشاهده کننده هوا را در کجا پیدا کند ، او فقط ممکن است انجمن هوای را جستجو کند ، روی آن کلیک کنید اولین پیوند در Google ، و در جایی قرار داشته باشید که واقعاً یک سرمایه گذاری بسیار جدی از جامعه افرادی که سعی در دستیابی به آن دارند ، نداشته باشد. بدون درک همه سایتها و صفحات ، بدون درک اینکه تأثیر گذاران بزرگ جامعه در رسانه های اجتماعی چه کسانی هستند ، بدون درک اینکه وب سایت های محبوب چیست ، چه تعامل و تعامل زیادی ایجاد می کند و چه نمی کند ، این واقعاً سخت خواهد بود برای او بفهمد

به همین دلیل می گویم شما باید قبل از این که کاری را برای آن انجام دهید ، به بیرون بروید و در مورد صنعت خود بیاموزید اتفاقاً به همین دلیل است که انجام این کار به عنوان مشاور بسیار دشوار است و چرا اگر به مشاوران پرداخت می کنید تا بروند و این کار را انجام دهند ، واقعاً قصد دارید مبلغ زیادی را برای این زمان تحقیق بپردازید. این ده ها ساعت تحقیق برای درک طاقچه ها پیش از اینکه بتوانید به طور مؤثر محتوا برای آن ایجاد کنید ، خواهد بود. این چیزی است که آن را فقط یک نوع از تقاضا نیست.

از آنجا می خواهید از انجمن های بحث ، سایتهای پرسش و پاسخ ، رسانه های اجتماعی و نظرات وبلاگ استفاده کنید تا مباحث و مباحثی را پیدا کنید که الهام بخش سوالات ، کنجکاوی و نیاز باشد. برخی از این موارد بسیار ناخوشایند خواهد بود. برخی از آن بسیار پنهان تر خواهند بود و شما از این دو تصویر ترسیم خواهید کرد. کار شما داشتن بصیرت و همدلی است و این کاری است که یک بازاریاب بزرگ می تواند هنگام تحقیق در مورد این جوامع بتواند انجام دهد.

شماره سه ، می خواهید تصدیق کنید که اگر چیزی را ایجاد کردید ، (الف) بی نظیر است ، هیچ کس دیگر قبلاً آنرا ساخته نشده است ، و (ب) دیگران در واقع آن را به اشتراک می گذارند. شما می توانید با مراجعه و صحبت کردن با مردم ، این کار را بسیار مستقیم انجام دهید.

بنابراین هال می تواند برود و بگوید ، “سلام ، این مفسر کیست در اینجا؟ بیایید یک گفتگوی سریع داشته باشیم. آیا این را دوست دارید؟” اگر پاسخ این است ، “بله ، نه تنها من آن را دوست دارم ، من به اشتراک گذاری آن کمک می کنم. من آنرا گسترش می دهم. من دوست دارم جواب این سؤال را بدانم.” یا پاسخی نخواهید داد ، یا “جالب به نظر می رسد ، بگذارید به من اطلاع دهید که از کجا بلند می شوید.” در حال تغییر است.

برای دسترسی مستقیم به این افراد می توانید از توییتر ، گوگل+ و ایمیل استفاده کنید. بیشتر اوقات ، اگر در این تالارها و در این مکان ها اظهار نظر می کنید ، راهی برای دستیابی به آنها وجود خواهد داشت. من همچنین دو ابزار دارم که می خواهم به شما توصیه کنم ، هر دو برای ایمیل. یکی Conspire و دیگری VoilaNorbert است. VoilaNorbert.com ابزاری برای یافتن ایمیل است. من فکر می کنم اکنون بهترین حالت موجود در آنجا است و Conspire ابزاری عالی برای دیدن افرادی است که شما به آنها متصل هستید که به افرادی که ممکن است بخواهید به آنها وصل شوید متصل شده است. وقتی می خواهید به شخصی برسید ، این موارد بسیار مفید هستند.

شماره چهار ، به این صورت است که محتوای تصویری و / یا تعاملی می تواند عملکرد بهتری نسبت به متن داشته باشد. بنابراین اگر لیست هال به سادگی لیستی از داده ها بود – در اینجا همه مناطق اصلی ایالات متحده وجود دارند و در اینجا چگونگی پیش بینی و غیرقابل پیش بینی بودن هوا آنها – خوب است ، ممکن است خوب باشد. اما این نقشه ، این تصویری احتمالاً خیلی سریعتر در اطراف آب و هوای دریانوردی حرکت خواهد کرد ، خیلی بهتر ، توسط منابع خبری برداشت شود ، درباره آن نوشته شود ، در گرافیک های رسانه های اجتماعی تعبیه شود ، همه این نوع مطالب ، خیلی بهتر از صرف نمودار خواهد بود

شماره پنج ، به یاد داشته باشید که هنگامی که شما در حال ایجاد هستید ، باید اهداف مخاطبان را با اهداف تجاری خود هماهنگ کنید. بنابراین اگر هدف KingOfClimate این است که افراد را برای ثبت نام در سرویس ردیابی هوا در لیست ایمیل ثبت نام کنید ، بسیار عالی ، بایداین را داشته باشید و سپس بگویید ، “ما می توانیم گزارش تنوع دهی را برای شما ارسال کنیم. می توانیم به شما بگوییم که آیا چیزهای دقیق یا کاملاً دقیق می شوند” و برای تماس با ما از طریق ایمیل برای اقدام به اینکه مردم برای عضویت در خبرنامه استفاده کنند ، تماس بگیرید. اما شما می خواهید آن اهداف تجاری را با هم گره بزنید.

نکته ای که من باید مراقب آن باشم و این اشتباهی است که بسیاری از افراد زیادی که در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری می کنند این است که بسیاری از این مزایا به صورت غیرمستقیم و بلند مدت است ، به این معنی که اگر هدف این باشد که KingOfClimate.com در تلاش است تا هواشناسی حرفه ای را در یک سرویس اشتراک نرم افزاری بفروشد ، خوب ، شما می دانید که چیست؟ شما احتمالاً قصد ندارید با این کار کالای زیادی بفروشید. اما شما می خواهید شهاب شناسان حرفه ای تری را تجربه کنید که نام KingOfClimate را به خاطر بسپارند و این حافظه نام تجاری در تصمیم گیری در خرید آینده تأثیر می گذارد ، احتمالاً سرعت مکالمه ناگوار کمی بالا می رود.

احتمالاً به لینک ها کمک می کند. پیوندها منجر به رتبه بندی می شوند. هنگامی که هواشناسان حرفه ای به طور دقیق به جستجو می پردازند ، “رتبه بندی منجر به بالاتر رفتن در موتورهای جستجو می شود ،” من به دنبال نرم افزار ردیابی هوا یا نرم افزار اطلاع رسانی آب و هوا هستم. ” بنابراین این پادشاهان امور طولانی مدت و غیرمستقیم هستند. شما باید اطمینان حاصل کنید که همه مزایای بازاریابی محتوا را با اهداف تجاری خود که ممکن است به آن برسید متصل می کنید.

امیدوارم مطالب فوق العاده ای را در سال ۲۰۱۵ ببینم استفاده از این امر می تواند به معنای این باشد که لازم نیست روانی باشید. شما فقط باید مقداری روغن آرنج را در آن قرار دهید ، و می توانید مواردی را ایجاد کنید که عملکرد بسیار بهتری را برای مشتریان ، جامعه و کسب و کار شما ایجاد کند.

همه درسته ، همه مشتاقانه منتظر بحث خواهیم بود و هفته آینده شما را دوباره برای نسخه دیگری از جمعه Whiteboard می بینیم. مراقب باش.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com